Tuesday, October 16, 2012

رضا پهلوی فراخوان داد، ملت در برابرش تنها خمیازه کشید

طرف صحبت من طرفدارای پادشاهی هستن

در این چند روز طرفدارن سینه چاک نظام پادشاهی و خانواده پهلوی تمام تلاششون را کردن تا نشون بدن  فراخوان رضا پهلوی مخصوصا" در داخل ایران با استقبال میلیونی مردم رو به رو شده
منم داخل ایران زندگی می کنم...  ندیدم تا الان حتی یک نفر ( حتی تو بحث های کاملا" عادی) در مورد این طرح صحبت کنه....دیده نشده تا الان حتی کسی در موردش صحبت کنه چه برسه به استقبال.....  من کسی هستم که تو هر جایی بحث سیاسی را وسط می کشم.... ولی حتی در برابر آدمی مثل من یک بحث ساده در مورد این طرح و این فراخوان نشده.....  کسایی  خارج از ایران دارن برای خودشون می برن و می دوزن بدون این که از جو داخل ایران چیزی بدونن
 با این دروغ ها می خوایید برای خودتون مشروعیت داخلی بخرید؟
شواهد و دلایل شماها برای استقبال مردم داخل از این فراخوان چیه؟
چرا هیچ وقت شواهد را رو نمی کنید.. چرا همیشه به شعار و حرف بسنده می کنید؟
منم می تونم بگم برای منشور جمهوری خواهان صدها هزارن نفر داخل ایران دارن  غش و ضعف می کنن؟ آیا این واقعیت داره؟ قطعا" جواب منفیه... همینطوری از روی هوا و بدون دلیل حرف زدن مثل آب خوردنه
به خاطر همین حرف های شعاری و  بدون پشتوانه  است  که وقتی در مقام  عمل قرار میگیرد دستتون توی پوست گردو می مونه.. برای همینه که نتوستید بیشتر از ده هزار امضا جمع کنید
چون توی خیال برای خودتون و اون شازده طرفدارهای میلیونی ساختید حتی حشمت رئیسی هم امروز در برنامه میبدی اعتراف کرد که بزرگترین سوالی که همه دارن از خودشون می پرسن اینه که پس طرفدارای رضا پهلوی کجا هستن؟
حداقل پنج میلیون ایرانی خارج ایران هستن... پس کجان اون  طرفدارهای میلیونی شازده که حداقل بیرون از ایران ازش حمایت کنن؟
جواب مردم ایران به فراخوان شازده فقط یک خمیازه بود

No comments:

Post a Comment